A càrrec de Josep Maria Contel, membre del Taller d’Història de Gràcia Centre d’Estudis
Poques setmanes abans de finalitzar el centenari del Gran Metro inaugurat el 30 de desembre del 1924. Farem un repàs de què va estar aquella epopeia de dotar a la ciutat d’un nou model de transport, recordant els trajectes, les estacions, la xarxa en si, i com en el temps aquesta primera línia s’ha anat desenvolupant, fins al punt d’entrar en una de les seves estacions fantasmes.


